Auto MotoAutoturismeVeste șoc pentru șoferi: mașinile electrice nu vor putea rămâne la proprietarii...

Veste șoc pentru șoferi: mașinile electrice nu vor putea rămâne la proprietarii lor sau vândute după leasig

Electrificarea aduce multe posibilități noi și probleme noi și semnificative. Una dintre acestea este soarta bateriilor de mașină care nu mai au timp.

Producția de mașini electrice este un proces complet nou pentru automobile, cu mulți parametri importanți care trebuie controlați. De exemplu, ce se întâmplă cu un vehicul după ce și-a încheiat perioada de leasing. În cazul mașinilor convenționale lucrurile erau relativ simple, acestea puteau fi revândute de mai multe ori după o revizie bună.

Dar în cazul mașinilor electrice există o mare problemă cu bateria acestora. Și, după cum au văzut atât VW, care a anunțat primul, cât și Ford, care i-a urmat exemplul, după ce expiră contractul de leasing, vehiculele electrice nu vor putea rămâne la proprietarii lor sau vândute, ci vor fi reciclate.

VW a decis să le mențină în circulație cât mai mult timp posibil. Iar atunci când bateriile își vor încheia ciclul într-un automobil, vor fi scoase și vor primi o a doua viață în centrale electrice și, în cele din urmă, vor fi reciclate.

Ford urmează această logică, refuzând, spre deosebire de VW, să aibă o altă utilizare pentru vehiculele electrice uzate. Compania americană se opune perspectivei de a vinde vehicule electrice de ocazie, deoarece dorește să păstreze “proprietatea” asupra bateriilor acestora.

CITESTE
Rectificarea motorului: ce este, proces și echipament

Nu este încă clar dacă va permite utilizarea multiplă, dar ceea ce este sigur este că Ford va permite utilizatorilor săi să poată merge mai departe și să cronometreze o nouă mașină electrică. Noua strategie a Ford va intra în vigoare începând cu 15 iunie pentru 38 de state din SUA. Până la sfârșitul anului, contractele vor fi modernizate în alte 12 state.

Veste șoc pentru șoferi:  mașinile electrice nu vor putea rămâne la proprietarii lor sau  vândute după leasig

În paralel cu noua politică de leasing, Ford semnează un acord cu Redwood Materials pentru reciclarea bateriilor și obținerea de materiale pentru 600.000 de mașini electrice pe care intenționează să le vândă până în 2023 sau pentru cele 2 milioane de mașini până în 2026.

Aceste cifre sunt mai degrabă optimiste, având în vedere starea actuală a sistemului electric al Ford, însă arată interesul acestuia de a găsi materiale reciclabile pentru producția de baterii, punând cât mai puțin presiune pe planetă și reducând dependența de furnizorii de metale prețioase.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole