TehnologieStiri TechTwitter Product Drops vă va ajuta să cheltuiți bani online

Twitter Product Drops vă va ajuta să cheltuiți bani online

Twitter lansează o nouă funcție de cumpărături numită Product Drops, care are ca scop să nu mai ratați niciodată lansarea unui nou produs.

Atunci când un vânzător scrie pe Twitter despre lansarea unui produs, veți vedea un buton “Reamintește-mă” care, cu o singură atingere, setează o notificare cu 15 minute înainte de lansarea produsului. Opțiunea “Shop on website” vă permite să achiziționați articolul direct de pe pagina comerciantului.

Pentru mai multe informații despre ceea ce intenționați să cumpărați, faceți clic pe tweet pentru a deschide o pagină de detalii despre produs. Acolo veți găsi detalii precum prețul, data și ora lansării, fotografii suplimentare, o descriere a articolului și un hashtag care evidențiază ce spun alți cumpărători de pe Twitter despre produs. Puteți vedea chiar și câte alte persoane au setat memento-uri și ar putea concura pentru același stoc.

Twitter Product Drop Reminders vă va ajuta să cheltuiți bani online

(Foto: Twitter)

Noua funcție este disponibilă în prezent doar pentru cumpărătorii din SUA care folosesc Twitter în limba engleză pe dispozitivele iOS. Printre primii parteneri de marcă se numără casa de modă de lux Dior, producătorul de ceasuri Fossil, agenția de creație Jeff Staple, retailerul de bricolaj Home Depot, compania de jucării Lego Group și magazinul de îmbrăcăminte pentru bărbați Union din Los Angeles.

CITESTE
Aplicațiile de învățare la distanță au exploatat datele copiilor în timpul pandemiei

„Twitter a fost un spațiu unic pentru noi pentru a ne conecta și a comunica cu comunitatea noastră de fani și pentru a ne menține pulsul pe cultură”, a spus Union într-o declarație, publicată de TechCrunch. „Și de fiecare dată când renunțăm, Twitter este un punct de contact cheie pentru noi pentru a crește gradul de conștientizare. Suntem nerăbdători să vedem cum Renunțarea produselor ne ajută să luăm lucrurile la un nivel superior și să aprofundăm modul în care ne implicăm și informăm publicul în legătură cu lansările viitoare.”

Utilizatorii pot interacționa cu postarea ca și cu orice alt tweet, dându-i like, retweet sau citând tweet (cu hashtag-ul precompletat), partajând-o sau marcând-o. Mesajul poate fi, de asemenea, promovat cu ajutorul instrumentelor publicitare ale Twitter, potrivit TechCrunch.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole