SănătateBunăstareTrei obiceiuri sănătoase pe care ar trebui să le adopți

Trei obiceiuri sănătoase pe care ar trebui să le adopți

Trei obiceiuri sănătoase pe care ar trebui să le adopți – Studiile științifice realizate până în prezent au reușit să identifice o mare varietate de obiceiuri sănătoase care contribuie la bunăstarea noastră. În acest articol, vorbim despre practici care se încadrează într-una dintre cele trei categorii: o dietă sănătoasă, exerciții fizice regulate și relații sociale sănătoase.

1. Obiceiuri alimentare sănătoase

În primul rând, unul dintre pilonii unui stil de viață sănătos este adoptarea anumitor obiceiuri alimentare sănătoase. Unul dintre ele se bazează pe cantitatea de alimente pe care o mâncăm. Atunci când pregătim orice meniu, trebuie să rămânem conștienți de caloriile de care avem nevoie. O bună referință este să nu mâncați porții mai mari decât pumnul dumneavoastră.

Pe de altă parte, urmând o dieta mediteraneană poate fi o alegere bună. Mâncatul de cinci ori pe zi, repartizarea alimentelor pe parcursul zilei și bazarea mâncărurilor pe ingrediente sănătoase, cum ar fi legumele de calitate, pot contribui la îmbunătățirea sănătății dumneavoastră.

Un al treilea sfat legat de alimentație implică să nu cumpărați niciodată mâncare atunci când vă este foame. Acest lucru vă împiedică să cădeți în capcana de a cumpăra alimente nesănătoase pe un capriciu. De asemenea, vă permite să economisiți mai mulți bani la supermarket.

CITESTE
Ai mânca Casu Marzu, brânza ilegală cu viermi?

În cele din urmă, evitarea băuturilor răcoritoare este unul dintre cele mai bune obiceiuri sănătoase legate de alimentație. Aceste produse sunt adesea legate de cazurile de obezitate, iar conținutul lor ridicat de zahăr contravine complet unei diete echilibrate.

2. Importanța exercițiilor fizice

Ar trebui să încorporați exerciții fizice regulate în viața de zi cu zi. Acesta este unul dintre cele mai recomandate obiceiuri sănătoase datorită efectelor pozitive pe care le are:

  • Reduce riscul de boli cardiovasculare, tensiune arterială ridicată, osteoporoză, diabetul și obezitatea.
  • Menține flexibilitatea articulațiilor, tendoanelor și ligamentelor. Acest lucru vă ajută să vă mișcați mai ușor și scade probabilitatea de accidentare.
  • Reduce efectele îmbătrânirii.
  • Ajută la îmbunătățirea bunăstării mentale și previne depresia.
  • Ameliorează stresul și anxietatea.
  • Crește energia și rezistența fizică.
  • Îmbunătățește calitatea somnului.
  • Ajută la accelerarea metabolismului, ceea ce, la rândul său, vă permite să vă mențineți greutatea ideală pe termen lung.

Toată lumea poate beneficia de o activitate fizică regulată. Pur și simplu trebuie să fiți conștienți de limitele dumneavoastră. În cazul în care aveți îndoieli, consultați un specialist cu privire la cele mai recomandate exerciții pentru obiectivele și caracteristicile dumneavoastră fizice.

CITESTE
`Chance` Chanel - parfumul unei femei de afaceri

3. Obiceiuri sănătoase în relațiile dvs. sociale

Suntem ființe sociale. Un aspect fundamental al vieții noastre se bazează pe relaționarea cu alte persoane. Prin urmare, atunci când vine vorba de relații sociale, este esențial să alegem oameni buni în preajma cărora să fim.

O viață socială sănătoasă presupune să ne facem prieteni care să ne permită să evoluăm la nivel personal. Astfel, o bună practică poate fi aceea de a căuta prietenii în medii în care vă simțiți confortabil. De exemplu, într-un club care se concentrează pe un hobby care vă place. Acest lucru vă permite să întâlniți persoane care vă împărtășesc interesele. Puteți învăța de la ei și vă puteți dezvolta hobby-ul. În acest sens, legătura comună pe care o aveți vă ajută să stabiliți o relație mai bună cu aceste persoane.

De asemenea, este important să vă considerați prietenii ca fiind bune surse de sprijin emoțional. Un prieten trebuie să fie capabil să te ajute atunci când ai nevoie. Acesta reprezintă un pilon fundamental care te va ajuta să eviți stabilirea unor relații nesănătoase sau de codependență.

CITESTE
Prin ce se deosebesc roșiile de gradină de roșiile din supermarket?

În cele din urmă, relațiile de muncă sunt, de asemenea, importante pentru o viață sănătoasă. A avea relații bune cu colegii ajută la îmbunătățirea mediului de lucru. De asemenea, vă permite să vă simțiți mai împliniți și mai apreciați la nivel profesional. Acest lucru, la rândul său, vă oferă șanse mai mari de succes și de promovare, ceea ce vă va crește, de asemenea, stima de sine.

Prin urmare, relațiile sociale sunt esențiale. Stabilirea unor prietenii profunde și sănătoase vă permite să câștigați încredere în sine.

Urmărește-ne și pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole