Legislaţie Politic SocialȘtiri internaționaleSUA: S-a finalizat ancheta privind practicile companiilor aeriene în timpul pandemiei

SUA: S-a finalizat ancheta privind practicile companiilor aeriene în timpul pandemiei

Finalizarea anchetei privind practicile transportatorilor aerieni în urma pandemiei din Statele Unite și practicile acestora în ceea ce privește rambursarea banilor cetățenilor, în special în timpul pandemie a anunțat că American Pete Butiging, secretarul pentru transporturi.

Reamintim că, în septembrie 2021, departamentul relevant al ministerului anunțase că a lansat 18 investigații separate legate de plângeri ale călătorilor cu privire la practicile de companii aeriene în timpul pandemiei, punând accentul pe anularea biletelor și pe rambursările către cetățeni.

În cadrul unei intervenții de astăzi la Fox News Network, secretarul de stat pentru transporturi a anunțat că au fost finalizate zece dosare de reclamații, astfel încât, pe baza constatărilor, autoritățile vor colabora cu companiile pentru a lua măsurile corective necesare pentru a asigura drepturile călătorilor și consumatorilor.

Vin amenzile

Cu toate acestea, se pare că mai sunt încă vreo zece dosare în curs de soluționare, fără ca ministerul să precizeze la început care sunt companiile aeriene implicate. În consecință, nu a precizat cuantumul amenzilor care ar putea fi aplicate.

Rămâne deschisă posibilitatea de a solicita companiilor aeriene să ramburseze banii direct călătorilor/consumatorilor ca parte a compensației.

CITESTE
Washington DC: cazare si locuri de vizitat în împrejurimi

Compania canadiană Air Canada a fost una dintre primele companii aeriene care s-a grăbit să coopereze cu autoritățile americane încă din noiembrie anul trecut, acceptând o înțelegere financiară de 4,5 milioane de dolari pentru plângerile călătorilor cu privire la practicile sale de rambursare și de anulare în timpul pandemiei.

În același timp, departamentul monitorizează îndeaproape problemele apărute în ultimele săptămâni pe aeroporturile din SUA și nu numai, precum și întârzierile sau anulările de zboruri din cauza lipsei de personal. În acest scop, secretarul transporturilor s-a întâlnit recent chiar și cu directorii generali ai companiilor aeriene, presându-i să adopte măsuri suplimentare pentru a facilita călătoria publicului. Companiile aeriene, la rândul lor, au dat vina pe controlorii de trafic și pe problemele de personal ale Administrației Federale a Aviației.

Urmărește-ne și pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole