Auto MotoAutoturismeStellantis investește în electrificare și conducere autonomă

Stellantis investește în electrificare și conducere autonomă

Rețeaua globală de centre tehnice Stellantis este în curs de modernizare, ca parte a planului strategic Dare Forward 2030 al grupului, iar compania investește 33 de milioane de euro în centrele sale de testare din Italia și SUA.

Cele mai recente evoluții se referă la investiția în centrul de testare Orbassano din Torino, Italia, și în cel corespunzător din Auburn Hills, Michigan, SUA.

Modernizările vor contribui la pentru a continua dezvoltarea de programe de conducere autonomă, de performanța aerodinamică, dar și sistemele de electrificare, cum ar fi cel al încărcare prin inducție, în care noul Fiat 500 electric. În SUA, cercetarea în domeniul electromobilității va fi intensificată, cu Jeep și Ram. pionierat în acest sector în America de Nord.

Stellantis investește în electrificare și conducere autonomă

Echipele de ingineri Stellantis din întreaga lume lucrează febril pentru a dezvolta noi tehnologii care vor face mașinile mai sigure, mai mult ecologicdar și mai mult la prețuri accesibile. Recent, a fost lansat grupul a investit 33 de milioane de euro în două dintre cele mai importante facilități de cercetare și dezvoltare disponibile, se poate Centrul de siguranță Orbassano situat din Torino și centrul de testare din Auburn Hills, Michigan. SUA.

CITESTE
Vine Smart-ul Brabus cu 430 de cai putere?

Această evoluție accelerează executarea planului strategic al Stellantis, Dare Forward 2030, în special în ceea ce privește obiectivul obiectivul de reducere a emisiilor de carbon cu 50% pe parcursul perioadei 2021-2030 și realizarea neutralitatea emisiilor de carbon până în 2038.

Facilitățile de mai sus sunt deja sunt două dintre cele mai importante pentru Grupul Stellantis, în domeniile în care au evoluat modelele și tehnologiile Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Alfa Romeo, Lancia, Abarth și Fiat Professional. Cel mai recent model care a evoluat în cazul lui Orbassano este noul Alfa Romeo Tonale, în timp ce în cazul Auburn Hills este noul Jeep Grand Cherokeecare, pentru prima dată în istoria sa, este disponibil cu Plug-in Hybrid sistem (4xe). În detaliu, noile adăugiri la facilități includ:

Centrul de siguranță Orbassano, Torino, Italia: Noul digital metode de prelucrare a datelor și modernizări pe cele patru piste de încercare pentru testare și dezvoltare vehicule pur electrice (BEV), dar și dezvoltarea de sisteme de conducere autonome pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare (LCV).

Tunel aerodinamic în Auburn Hills, Michigan, SUA: Îmbunătățiri care includ instalarea unui covor rulant cu posibilitatea de a schimbarea înclinației pentru măsurători aerodinamice mai precise performanța vehiculului. Această zonă este de importanță critică pentru optimizarea performanțelor a vehiculelor electrificate și a creșterea autonomiei acestora.

Stellantis investește în electrificare și conducere autonomă

Aceste două centre de testare de ultimă generație vor contribui și mai mult la transformarea viitoarelor modele Stellantis în modele de referință în industria auto în ceea ce privește performanța și siguranța.“, a remarcat dl Harald Wester, director tehnic al Stellantis..

CITESTE
Limitatorul de viteză ISA: întrebări și răspunsuri

Investiție de 5 milioane de euro în Centrul de siguranță de la Orbassano permite testarea pentru toate tipurile de vehicule electrificate: mild hybrid, plug-in hybrid și pur electric. În cadrul unității se efectuează zilnic cel puțin două teste de impact, în timp ce mai mult din 275 de vehicule electrificate sunt testate anual.

Facilitățile extrem de avansate de la Orbassano permite certificarea vehicule la peste 175 de standarde de siguranță și tehnologie, iar cele mai exigente teste pot fi efectuate. Impresionant este faptul că camerele situat în locul de testare pot acoperi chiar și podeaua mașinilor.

Stellantis investește în electrificare și conducere autonomă

În mod similar, pe circuitele Orbassano, se pot efectua teste statice și în mișcare. privind privind conducerea autonomă. În aceste zone a dezvoltat, printre altele, sistemul de conducere autonomă nivelul 2 care echipează noul complet electric Fiat 500, dar și noul Alfa Romeo Tonale.

Impresionante sunt și Auburn Hills din SUA. În special în ceea ce privește în tunelul aerodinamic, Stellantis investește 29,5 milioane USD dotarea cu cele mai moderne sistem de transport cu role cu înclinare variabilă. În acest fel, se simulează cu mai multă acuratețe deplasarea vehiculului și, în special rezistența cauzată de roți și anvelope, ceea ce corespunde (în funcție de viteză) la aproximativ 10% din din rezistența aerodinamică totală a vehiculului. Instalația dispune de capacitatea de a simula viteze care depășesc 220 km/oră.

Stellantis investește în electrificare și conducere autonomă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole