SănătateNutriție si AlimenteSlăbiți Încercați să slăbiți? Un expert spune că un simplu exercițiu ar...

Slăbiți Încercați să slăbiți? Un expert spune că un simplu exercițiu ar putea fi echivalent cu alergarea a 10 maratoane

Un exercițiu simplu, fără echipament, statul în picioare poate crește ritmul cardiac pe parcursul unui an și poate arde aceeași cantitate de calorii pe care o poate face alergarea la 10 maratoane.

Puncte cheie

  • Potrivit expertului în nutriție Dr. Michael Mosley, care a adus la faimă planul de dietă 5:2, există un truc simplu pentru a arde o multitudine de calorii și este la fel de eficient ca și alergarea a 10 maratoane.
  • Dr. Mosley nu a recomandat să se ridice în picioare la fiecare cinci minute pentru beneficiile pierderii în greutate; în schimb, dacă se face acest lucru la fiecare oră timp de două-trei minute, se poate îmbunătăți sănătatea cognitivă și, în același timp, se poate reduce talia.
  • Făcând acest lucru doar pentru o săptămână, a spus el, poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea generală.

Dietă, exerciții de ore întregi, ciclism sau chiar maratoane de alergare – oamenii încearcă orice și orice truc atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Credința populară afirmă că este nevoie de mai multe ore de antrenament și de o mare cantitate de dietă pentru a pierde în greutate și a atinge un indice de masă corporală (IMC) ideal.

CITESTE
5 motive pentru a nu merge niciodată în vacanță în Grecia

Cu toate acestea, potrivit expertului în nutriție Dr. Michael Mosley, care a adus la faimă planul de dietă 5:2, există un truc simplu pentru a arde o multitudine de calorii, iar acesta este la fel de eficient ca și alergarea a 10 maratoane. Continuați să citiți.

Potrivit doctorului Mosley, prin simpla ședere în picioare, se pot arde mai multe calorii și se poate slăbi eficient. Într-un podcast, expertul a explicat cum pot fi înlocuite antrenamentele obositoare cu alternative mai ușoare pentru a pierde kilograme – iar unul dintre cele mai eficiente trucuri este să stai pur și simplu în picioare în loc să stai ore întregi jos pentru a reduce glicemia și a stimula metabolismul pentru pierderea în greutate.

Cum ajută statul în picioare la pierderea în greutate?

În timpul unui podcast, expertul a spus că, în loc să meargă la plimbare cu câinele său sau să efectueze ghemuiturile, pierderea în greutate poate începe prin simpla ședere în picioare pe două picioare. Un truc extrem de simplu, aceasta este o modalitate accesibilă și fără echipament de a pierde în greutate pentru cei care se luptă să găsească ceva timp pentru a transpira la sala de sport.

CITESTE
Terapia Trager: ce este si pentru ce afecțiuni este aplicată

Într-o perioadă în care milioane de oameni din toate țările lucrează de acasă, probabilitatea de a sta în același loc fără nicio formă de mișcare este prea mare. Făcând acest lucru, a explicat Dr. Mosley, poate fi extrem de dăunător pentru sănătate. Atracția gravitațională constantă din timpul ședinței are un impact negativ asupra densității osoase. De asemenea, poate scădea beneficiile antrenamentelor atunci când cineva se ridică în picioare.

Și nu aici se termină poveștile de risc asociate cu statul prea mult în șezut – aceeași activitate este, de asemenea, legată de un risc ridicat de diabet de tip 2, boli de inimă și chiar de riscul de deces timpuriu.

Există o modalitate de a inculca statul în picioare într-o muncă de birou grea?

Dr. Mosley nu a recomandat să se ridice în picioare la fiecare cinci minute pentru beneficii de pierdere în greutate; în schimb, făcând acest lucru la fiecare oră timp de două până la trei minute, se poate îmbunătăți sănătatea cognitivă și, în același timp, se poate reduce talia.

Făcând acest lucru doar pentru o săptămână, a spus el, poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea generală. Acest lucru poate fi practicat în timp ce răspundeți la apeluri telefonice sau investiți în birouri în picioare – statul în picioare pentru o anumită perioadă de timp poate elimina excesul de zahăr din organism.

CITESTE
5 beneficii pentru sănătate ale Khus-ului în timpul verii

Un exercițiu simplu, fără echipament, statul în picioare poate crește ritmul cardiac pe parcursul unui an și arde aceeași cantitate de calorii pe care o poate face alergarea 10 maratoane. Prin urmare, Dr. Mosley recomandă acest truc simplu, fără a fi nevoie să vă mișcați picioarele, pentru a pierde în greutate. Cu toate acestea, este important să nu stați în picioare prea mult timp, deoarece poate crește riscul de a dezvolta picioare plate pe termen lung.

Important: Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

*Toate produsele recomandate de Aflaraspunsul.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole