Auto MotoAutoturismeSe lansează o nouă marcă de automobile numită Aehra

Se lansează o nouă marcă de automobile numită Aehra

Piața automobilelor electrice de lux promite să fie una bună, cu un număr tot mai mare de concurenți care vor să o ocupe, de la mărci bine cunoscute, precum Jaguar și Mercedes, până la noi inițiative. Printre acestea din urmă se numără Aehra, care a reușit până acum să enumere câțiva specialiști bine-cunoscuți, împreună cu câteva planuri sumare.

Fondatorii mărcii, Hazim Nada și Sandro Andeotti, au fost cunoscuți anterior pentru că dețin Aero Gravity, compania care operează cel mai mare tunel de vânt din Europa. Acestora li se alătură Filippo Perini, care a mai condus anterior eforturile de design pentru Lamborghini, Genesis și Italdesign.

La Aehra, cu toții au început acum să lucreze la două modele și, deși Nada, care conduce compania, spune că vor să se desprindă de șabloane, încearcă să introducă un nou brand pe piața autoturismelor de lux cu un sedan electric de mari dimensiuni și un SUV cu același design, dar cu o amprentă puțin mai mare, după modelul Tesla. Sedanul ar urma să aibă un preț de aproximativ 160.000 de euro, în timp ce SUV-ul ar urma să aibă un preț de 180.000 de euro, astfel că se încearcă cu adevărat să se scobească puțin din crema segmentului premium.

CITESTE
Limitatorul de viteză ISA: întrebări și răspunsuri

Interesant este că în promisiuni nu apar nici măcar cifre incredibile: se vorbește de o autonomie de 800 km, ceea ce este puțin probabil să fie o capacitate specială în această gamă de prețuri în 2025.

De asemenea, Nada a precizat clar că nu vrea să se strecoare nici în cursa pentru performanță: se pare că vrea să creeze o nouă bază de clienți a mărcii cu stil. Având în vedere prețul și notorietatea mărcii, numărul țintă de unități este, de asemenea, destul de ambițios: 25 000 de mașini pentru fiecare model, sau 50 000 de mașini pe an.

Este dificil de prezis cât de departe va ajunge tânăra afacere: într-un caz ca acesta, ceea ce contează cel mai mult este cât de bine se descurcă cele două mașini, dacă acestea atrag publicul țintă la fel de mult sau mai mult decât un Jaguar, Bentley, Porsche sau Mercedes electric cu preț similar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole