SănătateNutriție si AlimenteMango și refluxul gastro-esofagian

Mango și refluxul gastro-esofagian

Mango este un fruct tropical bogat în vitamine și antioxidanți, care sunt benefice pentru sănătatea persoanelor care suferă de reflux gastro-esofagian.

Mango sunt pline de nutrienți și sunt bogate în antioxidanți. Acestea pot chiar să vă ajute să vă stimulați imunitatea, să îmbunătățiți sănătatea inimii, digestivă, oculară și a pielii și, eventual, chiar să reduceți riscul unor tipuri de cancer. Iată mai multe fapte despre acest fruct minunat.

Sunt mango acide?

Fructele Mango sunt moderat acide, dar sunt foarte aproape de a fi considerate neutre pe “scara pH-ului”. Nivelul pH-ului lor este aproape la nivelul de neutralitate. Deși sunt sănătoase, cel mai bine este să le consumați cu moderație.

Care este pH-ul mangoului?

pH-ul mango este aproximativ 6, ceea ce înseamnă că fructele de mango sunt ușor acide, dar sunt aproape de nivelul neutru. Atunci când se lucrează pentru a identifica aciditatea unui obiect, se folosește o scală numită “Scala pH-ului.”

CITESTE
Respirație șuierătoare, cauze, dificultăți de respirație

Scara pH-ului variază de la 0 la 14. Dacă un obiect are un scor pe “Scara pH” apropiat de 0, atunci este acid. Dacă un obiect are un scor aproape de mijlocul scalei, este considerat mai aproape de neutru.

O scală de 7 este considerată un punct neutru. Dacă un obiect are un scor pe “Scara pH-ului” apropiat de 14, atunci este considerat a fi alcalin sau bazic.

Este acid mango fiert?

Mango este de fapt un fruct foarte versatil care poate fi folosit în gătit. Feliile de mango pot fi sărate pentru a fi caramelizate, fierte la foc mic pentru a fi adăugate în chili, la grătar cu pui sau adăugate la multe alte rețete. Acestea fiind spuse, gătitul de mango (sau al oricărui fruct) nu va reduce aciditatea acestuia.

Este mango bun pentru refluxul gastro-esofagian?

Cel mai probabil, cantități mici de mango sunt susceptibile de a ușura disconfortul digestiv, ceea ce va ajuta cu refluxul acid. Refluxul acid apare atunci când conținutul stomacului se întoarce în esofag.

Atunci când acidul gastric se deplasează în sus, duce la refluxul acid sau arsuri la stomac. În timp ce o mulțime de fructe agravează refluxul gastric (din cauza nivelului de aciditate), mango este foarte aproape de neutralitate pe “Scara pH-ului”, astfel încât probabil că nu va agrava refluxul gastric.

CITESTE
Este Litchi sănătos pentru persoanele cu diabet?

Dacă vă confruntați cu arsuri la stomac sau reflux acid din cauza mango, este probabil cel mai bine să evitați cu totul acest fruct.

Ce se va întâmpla dacă voi mânca mango în fiecare zi?

În timp ce mango este sănătos, cel mai bine este să îl consumați cu moderație. Departamentul de Agricultură al Statelor Unite recomandă ca adulții să mănânce aproximativ 1 până la 2 căni de fructe pe zi.

Ar trebui să vă păstrați porția de mango la aproximativ nu mai mult de 1 ceașcă pe zi. Pentru restul aportului zilnic de fructe, încercați să alegeți fructe care sunt bogate în fibre și sărace în zahăr, cum ar fi merele.

Mango conține multe vitamine de care organismul dumneavoastră are nevoie și pot ajuta la digestia organismului dumneavoastră. Mango este, de asemenea, bogat în fibre și apă, care sunt ambele lucruri bune pentru tine.

Fructele mango sunt, de asemenea, foarte dulci (sunt o alternativă excelentă la gustările zaharoase) și au cantități mari de zaharuri naturale, așa că nu ar trebui să mănânci prea multe zilnic.

Cât de sănătoase sunt mango?

Este mai sănătos să mănânci mango crud sau gătit?

Mango are aproximativ aceeași valoare nutritivă și beneficii atunci când este consumat gătit sau crud, așa că este un fruct excelent pentru a fi consumat ca gustare, dar și un fruct excelent pentru a fi pus în cină.

CITESTE
5 ceaiuri din plante care pot face minuni pentru sănătatea pielii și a părului

Ce fructe sunt sărace în aciditate?

Unele dintre fructele care au un conținut scăzut de aciditate sunt mango, merele, perele și pepenii, cum ar fi pepenele galben, pepenele galben și pepenele roșu.

Dacă doriți să mâncați fructe care au un conținut scăzut de aciditate și care vor fi în regulă pentru refluxul gastric, încercați să evitați citricele. Iată nivelurile de pH ale acestor fructe pe baza “Scalei pH”.

Alte opțiuni alimentare excelente care sunt mai aproape de scara alcalină includ spanacul, varza kale, țelina, salata verde, broccoli, conopida, cartofii dulci, morcovii, caju, castanele, migdalele și ghimbirul.

Fructe cel mai puțin acide - Mango

Ce fructe sunt bogate în aciditate?

Atunci când încercați să evitați alimentele acide, există unele fructe care ar trebui evitate. Ferește-te de lămâi, limetă, struguri, rodii, ananas, piersici, portocale, afine și merișoare, deoarece toate acestea sunt fructe destul de acide și pot duce la reflux acid.

Iată nivelurile de pH ale acestor fructe pe baza “Scalei pH”.

Băuturile răcoritoare, carnea roșie, carnea procesată, cerealele rafinate, brânza și înghețata sunt alte alimente care au un nivel ridicat de aciditate.

CITESTE
5 băuturi detoxifiante pe care să le adaugi în dieta ta pentru o piele strălucitoare

*Toate produsele recomandate de Aflaraspunsul.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

Urmărește-ne și pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole