Legislaţie Politic SocialȘtiri internaționaleDrumul care "străpunge" un zgârie-nori - O minune de construcție unică

Drumul care “străpunge” un zgârie-nori – O minune de construcție unică

Un spectacol unic îi așteaptă pe vizitatorii orașului japonez Osaka, unde se remarcă un drum care trece prin locuințele unei clădiri.

Ca romani, cu siguranță nu suntem obișnuiți cu priveliștea clădirilor înalte în care “ating norii” și emoționează mulțimile cu aspectul lor impunător.

Pe de altă parte, o clădire de 16 etaje nu entuziasmează niciun locuitor al unei metropole mari și moderne, deoarece este umbrită de zgârie-nori uriași care monopolizează interesul.

Condamnată cu lipsă de respect ar fi o clădire cu 16 etaje din Osaka din Japonia, dacă nu ar aduce o trăsătură unică ce o face să fie una dintre atracțiile de top ale orașului:

O șosea trece prin “cartierul de locuit” al clădirii – unde sunt găzduite birourile, lăsându-i cu gura căscată pe cei care se întâmplă să facă cunoștință cu această construcție cu o estetică deosebită și un design arhitectural avansat.

Aceasta este o mică secțiune a unei rețele rutiere de autostrăzi (în lungime de 240 km), care “circulă” în jurul orașelor japoneze Osaka, Kobe și Kyoto.

Partea de drum care se “unește” cu clădirea, trece prin ea prin etajele 5, 6 și 7, care, desigur, au fost ocupate de rețeaua rutieră.

CITESTE
Ucraina: Forțele rusești asediază Lisichansk - Ultima fortăreață ucraineană din Lugansk

O altă caracteristică izbitoare a minunăției de construcție este funcționarea liftului (situat în afara clădirii), care ocolește străzile ocupate de stradă, vizitatorii având în față doar numerele de la 1 la 4 și de la 8 la 16.

Bineînțeles, strada nu intră în contact cu etajele de sub (4) și de deasupra (8) acesteia, în timp ce există investiții puternice de izolare fonică care împiedică pătrunderea zgomotului produs de trecerea mașinilor în birouri. Se remarcă faptul că drumul se sprijină pe coloane care completează fațada clădirii.

Cum a luat naștere drumul

La începutul anilor 1980, autoritatea municipală a țării a elaborat un plan holistic pentru reamenajarea zonei degradate Fukushima-ku.

Cu toate acestea, autorizațiile de construcție au fost respinse, deoarece se dăduse deja undă verde pentru construcția unei secțiuni a autostrăzii care era proiectată să treacă prin zona de regenerare.

Proprietarii locali au opus o rezistență puternică la construcția drumului și, după o perioadă de cinci ani de negocieri, au obținut ceea ce inițial părea imposibil: Să schimbe legislația privind proiectarea orașelor și a autostrăzilor și să permită construirea de clădiri și drumuri exact în același spațiu.

CITESTE
G7: Către un nou pachet de sancțiuni împotriva Rusiei

Cumva, a prins carne și sânge… clădirea străpunsă din Osaka care și-a deschis brațele către stradă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole