TehnologieCum să faci bani cu YouTube dacă nu ești eligibil pentru generare...

Cum să faci bani cu YouTube dacă nu ești eligibil pentru generare de bani: 6 moduri

Dacă nu ați atins încă pragul de monetizare pe YouTube, nu vă faceți griji - puteți să vă folosiți în continuare canalul pentru a genera venituri suplimentare pentru afacerea dvs. Acest articol vă va oferi mai multe indicii pentru a face acest lucru.

Pentru mulți YouTubers, a avea canalul lor monetizat este un vis devenit realitate. Ideea de a face bani din faptul că alții îți urmăresc videoclipurile este tentantă și nu este deloc nerealistă. Dar pentru a ajunge la stadiul în care obțineți venituri suficiente din reclame, trebuie adesea să persistați luni de zile – dacă nu ani de zile.

Care este pragul de monetizare pe YouTube?

Trebuie să aveți cel puțin 1.000 de abonați pentru a vă califica pentru monetizare pe YouTube. De asemenea, aveți nevoie de un minim de 4.000 de ore de vizionare din partea spectatorilor. Aceste ore de vizionare pot proveni de la oricine.

De asemenea față de cerințele numerice, trebuie să respectați Ghidul comunității YouTube. Discursul de ură și conținutul pe care platforma îl consideră dăunător sunt două exemple de videoclipuri pe care nu le puteți monetiza.

CITESTE
Cum să depozitezi condimentele și mirodeniile

Dacă doriți să aflați mai multe despre câți bani câștigă YouTubers și cât de mult plătește platforma utilizatorilor, acest articol explică totul.

Cum să faci bani cu YouTube dacă canalul tău nu este monetizat

Dacă nu ați atins încă pragul, sfaturile de mai jos vă vor ajuta să faceți bani din conținutul dvs.

1. Împărtășiți fragmente din videoclipurile dvs. pe rețelele sociale

Pagina TikTok deschisă pe iPhone cu un laptop în fundal

Ascensiunea TikTok a făcut ca multe platforme de social media să ia mai în serios conținutul video. Iar dacă sunteți interesat să vă creșteți audiența pe alte rețele, partajarea unor fragmente din videoclipurile dvs. este o opțiune posibilă excelentă. De asemenea, puteți face bani pe TikTok făcând acest lucru.

Dacă alegeți să utilizați LinkedIn, puteți încărca videoclipuri cu o durată de până la 15 minute. Între timp, Facebook vă permite să partajați conținut cu o durată de până la 240 de minute.

Nu vă interesează conținutul de lungă durată? Videoclipurile de formă scurtă ar putea fi calea de urmat. Puteți utiliza TikTok, Instagram Reels și diverse alte platforme – cum ar fi Facebook Reels și YouTube Shorts.

Atunci când partajați fragmente din videoclipurile dvs. de pe YouTube, asigurați-vă că nu încălcați liniile directoare privind drepturile de autor ale platformei.

CITESTE
5 moduri inteligente de a evita taxele de găzduire web mari

2. Reutilizați conținutul dvs. în articole

un bărbat care lucrează la computerul său

În timp ce mulți oameni cred că conținutul vizual a făcut ca blogging-ul să devină inutil, nu este neapărat așa. Atunci când se face corect, partajarea postărilor de blog pe site-ul dvs. este o modalitate excelentă de a vă implica publicul și de a atrage mai multe clicuri pe YouTube.

Atunci când publicați pe YouTube, luați în considerare partajarea unor postări scurte despre subiectul videoclipului și încorporarea unui link către videoclipul complet. Alternativ, puteți adopta abordarea opusă și puteți intra într-o profunzime semnificativă.

Indiferent de alegerea dvs., încercați să nu copiați cuvânt cu cuvânt ceea ce spuneți în videoclip. În schimb, gândiți-vă la moduri în care puteți oferi valoare suplimentară.

3. Prezentați-vă serviciile ca liber profesionist

Dacă lucrați pe cont propriu și creați conținut online, puteți adesea să vă desfășurați activitatea de oriunde. Ca atare, aveți un grup semnificativ de potențiali clienți cu care să lucrați și să vă creșteți veniturile. Munca pe cont propriu este profitabilă dacă te ții de ea pe termen lung și îți va oferi mai multă libertate în ceea ce privește programul tău de creare de videoclipuri YouTube.

Poți găsi locuri de muncă freelance în mai multe locuri; panourile de locuri de muncă, trimiterea de e-mailuri și crearea de rețele sunt tactici comune. De asemenea, îți poți prezenta serviciile prin conținutul YouTube în sine. Și în loc să încercați să fiți prea vânzători, concentrați-vă pe ceea ce puteți oferi potențialilor clienți – faceți acest lucru foarte clar în mesajele dvs.

CITESTE
Cum să ocolești restricția de vârstă de pe YouTube folosind iPhone

4. Vindeți produse dacă aveți deja o audiență fidelă

O ilustrație a pictogramei YouTube

Dacă publicați videoclipuri pe YouTube de mult timp, probabil că aveți o audiență fidelă care iubește ceea ce faceți, chiar dacă este vorba de un grup mic de persoane. Și vă puteți crește veniturile prin vânzarea de produse.

Atunci când vindeți produse, trebuie să procedați cu prudență; multe lansări eșuează deoarece oamenii nu testează cererea în prealabil. De asemenea, v-ați putea păta reputația – și ați putea afecta șansele de creștere – dacă vindeți ceva care nu corespunde așteptărilor publicului dumneavoastră.

Puteți testa pentru cerere în mai multe moduri, inclusiv:

  • Efectuarea de sondaje pe conturile dvs. de social media și în fila YouTube Community
  • Crearea de anunțuri plătite pentru a determina interesul
  • Monitorizarea platformelor de social media pentru a identifica problemele pe care le au oamenii și pentru care doresc o soluție

5. Conectați-vă cu publicul țintă pe rețelele de socializare

Un iPhone și o ceașcă de cafea pe o masă

Chiar dacă YouTube este prioritatea principală pentru afacerea dvs., poate doriți să luați în considerare construirea unei prezențe pe una sau două alte platforme de socializare. Făcând acest lucru vă va ajuta să diversificați traficul pe care îl primiți și, probabil, veți găsi oameni cărora le plac mesajele dvs. și vor dori să se alăture călătoriei dvs.

CITESTE
Cum să faceți copii de rezervă pentru fotografii utilizând Google Photos

Puteți utiliza mai multe metode pentru a vă conecta cu publicul dvs. țintă în social media. De exemplu, începerea conversațiilor în comentarii este o modalitate excelentă de a implica utilizatorii. De asemenea, puteți împărtăși gândurile dvs. despre tendințele și subiectele actuale și puteți redistribui conținutul altor persoane care vă place.

6. Includeți videoclipuri pe site-ul dvs. web

Dacă doriți să construiți o afacere profitabilă pe termen lung, este o idee bună să învățați despre optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Asigurându-vă că site-ul dvs. se clasează pe prima pagină a Google, veți atrage mai mulți ochi asupra a ceea ce faceți și îi puteți canaliza către canalul dvs. de YouTube.

Atunci când vă gândiți cum să vă optimizați mai bine site-ul web, ați putea obține rezultatul dorit prin utilizarea unei game largi de tipuri de conținut. De asemenea față de textul scris, videoclipurile dvs. de pe YouTube v-ar putea ajuta să deveniți mai vizibil pentru întrebări și cuvinte cheie specifice.

SEO nu este ușor și, probabil, va trebui să vă actualizați periodic site-ul. Cu toate acestea, veți parcurge un drum lung dacă încercați o mulțime de lucruri și vedeți ce se lipește.

CITESTE
Cum să antrenezi Alexa de la Amazon să îți recunoască vocea

Veniturile din publicitate nu sunt singura modalitate de a face bani cu YouTube

Faptul de a avea venituri din reclame ca sursă de venit vă poate ajuta să puneți mai mulți bani înapoi în afacerea dvs., permițându-i să crească pe termen lung. Cu toate acestea, să ajungi la acest punct pe YouTube necesită ceva timp – și nu ar trebui să te bazezi exclusiv pe el pentru veniturile companiei tale.

Din fericire, puteți face bani de pe YouTube fără a fi eligibil pentru monetizare. Dacă puteți oferi valoare altora, vă veți crește veniturile. Acest lucru este valabil indiferent dacă vă promovați pe alte platforme, vindeți produse sau vă prezentați serviciile ca freelancer.

*Toate produsele recomandate de Aflaraspunsul.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

Urmărește-ne și pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole