SănătateNutriție si AlimenteCele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

Ce sunt perioadele neregulate? O menstruație neregulată este atunci când durata ciclului menstrual se situează în mod neașteptat în afara intervalului obișnuit. În general, se întâmplă din cauza dezechilibrului nivelului de estrogen și a fluxului sanguin necorespunzător în zona pelviană. Perioadele neregulate pot include sângerări uterine anormale, cum ar fi:

  • Sângerări sau pete între menstruații
  • Sângerare după actul sexual
  • Sângerare abundentă în timpul perioadei de menstruație
  • Sângerări menstruale care durează mai mult decât în mod normal
  • Sângerări după ce ați ajuns la menopauză

Ce poate provoca perioade neregulate?

Există o mulțime de factori care pot afecta ciclul menstrual. În afară de stres, efectele secundare ale medicamentelor, tiroidă și vârstă, principalul factor este stilul de viață. Alimentele pe care le consumați, nivelul de activitate fizică, ciclul de somn joacă un rol major în menținerea ciclului menstrual regulat.

CITESTE
Iată ce spune știința despre "secvențierea alimentelor" și nivelul glucozei tale

Deci, ce alimente ar trebui să mănânci pentru perioadele neregulate?

Creșterea excesivă în greutate poate provoca un dezechilibru hormonal și poate perturba nivelul de insulină. Acest dezechilibru hormonal poate duce la perioade neregulate. Deoarece obezitatea ar putea duce la astfel de probleme, este necesar să ne alegem alimentele cu înțelepciune.

Unele alimente care ar putea ajuta sunt:

1. Pătrunjel

Compușii precum miristicina și apiolele din pătrunjel ajută la producerea corectă a estrogenului care, la rândul său, ajută la gestionarea ciclului menstrual.

pătrunjel
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

2. Papaya

Carotenul din papaya stimulează și reglează nivelurile de estrogen din organism. În plus, ajută la ameliorarea crampelor menstruale.

7ddupr8g
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

3. Ginger

Magneziul și vitamina C din ghimbir ne ajută să normalizăm regularitatea menstruației.

nf31bdoo
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

4. Scorțișoară

Încălzește corpul din interior și crește fluxul sanguin. Adăugarea scorțișoarei în alimente este o modalitate excelentă nu doar de a îmbunătăți gustul, ci și de a îmbunătăți sănătatea.

g8n4hj8o
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

5. Turmeric

Ingredientul care are multiple beneficii se pare că îmbunătățește și regularitatea menstruației.

990s6rq8
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

6. Ananas

Se spune că acest fruct crește numărul de celule roșii și albe din sânge. De asemenea, ajută la reglarea fluxului sanguin și la eliminarea mucoasei uterine în timpul menstruației.

CITESTE
5 ceaiuri din plante care pot face minuni pentru sănătatea pielii și a părului

7. Semințe de carom

Semințele de carom au calități antispastice care acționează excelent pentru a ameliora neregulile menstruale. Mai mult, ele acționează impresionant în stimularea uterului.

8. Sfeclă roșie

O sursă bogată de fier și acid folic este văzută pentru a reduce balonarea în timpul perioadelor. De asemenea, este văzută pentru a gestiona ciclul menstrual perturbat.

uj3580io
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

9. Aloe vera

Ne gestionează cel mai bine hormonii și astfel reglează menstruația.

9edtlph
Cele mai bune alimente pentru perioadele neregulate sugerate de nutriționisti

10. Stai departe de

Știm cu toții că ar trebui să ne limităm de la consumul de alimente ambalate, conservate, gata de consum. Evitați făinurile și zaharurile rafinate, împreună cu băuturile carbogazoase. Aceste alimente sunt motivul pentru dezechilibrul hormonal care duce mai departe la astfel de probleme de sănătate.

În cele din urmă, toate aceste alimente pot fi incluse în dieta dvs. pentru a vă ajuta să gestionați această afecțiune. Principalul lucru fiind îmbunătățirea stilului de viață general.

Dacă cunoașteți cauza principală a perioadelor neregulate, încercați să o remediați luând ajutorul unui nutriționist calificat și, în plus, lucrați la includerea acestor alimente.

Atunci când observați orice semn de dezechilibru hormonal, fie că este vorba de perioade neregulate, de modele de sângerare nefirești sau de ciclu ratat, acesta este semnalul dvs. pentru a vă îmbunătăți stilul de viață. Antrenamentul de forță împreună cu o alimentație curată este extrem de important.

CITESTE
5 alimente bogate în proteine pentru un păr sănătos și strălucitor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole