SănătateNutriție si Alimente7 superalimente sănătoase pentru a menține femeile sănătoase și puternice

7 superalimente sănătoase pentru a menține femeile sănătoase și puternice

O femeie din zilele noastre- jonglează între mai multe roluri- asumându-și poziții de responsabilitate la locul de muncă și, în același timp, ocupându-se de treburile casnice. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că dieta lor zilnică și consumul de nutrienți nu pot ține pasul cu acest stil de viață agitat.

Conform unui studiu NFHS (2015-16), una din patru femei de vârstă reproductivă din India este subnutrită, cu un IMC (indice de masă corporală) mai mic de 18,5 kg/m.

Acest lucru nu se limitează doar la femeile din mediul urban; această rată de subnutriție prevalentă este mai mare în rândul femeilor din mediul rural, aproximativ 40,6% dintre ele, comparativ cu omologii lor din mediul urban (25%).

7 superalimente pe care ar trebui să le adăugați la dieta dvs:

1.Spanac

Această legumă cu frunze verzi este subestimată în ceea ce privește cantitatea de valoare nutritivă și conținutul pe care îl oferă. Are cantități mari de magneziu, despre care se știe că ajută la efectele fizice ale sindromului premenstrual resimțite de femeile aflate în perioada de reproducere înainte de sosirea menstruației.

CITESTE
Fructoza: ce este, descrierea acestui carbohidrat

Este cunoscut ca fiind un stimulent al imunității și ajută la întărirea oaselor. Astfel, bifează toate căsuțele pentru un superaliment pentru femei.

2.Linte

Acestea sunt unele dintre cele mai accesibile alimente existente, cu o mulțime de nutrienți de care puteți beneficia. Linte este a 3-a cea mai mare cantitate de proteine dintre toate alimentele pe bază de plante.

Astfel, aceasta este o masă crucială de adăugat la dietă, în special pentru femeile cu vârsta de peste 40 de ani. Fiecare varietate de linte oferă beneficiile sale nutriționale.

7 superalimente sănătoase pentru a menține femeile sănătoase și puternice
Ovăzul este excelent pentru micul dejun.

3.Ovăz

Ovăzul este un surplus de carbohidrați sănătoși și fibre pentru a susține necesarul zilnic de energie. De asemenea, aceștia conțin mai multe proteine și grăsimi decât alte cereale și sunt încărcați cu vitamine sănătoase, minerale și compuși vegetali antioxidanți.

4.Lapte

Femeile care muncesc sunt expuse unui risc ridicat de reducere a densității osoase și de compromitere a structurii osoase, ceea ce duce la complicații grave de sănătate pentru ele, cum ar fi osteoporoza. Din fericire, laptele este o sursă abundentă de calciu și vă poate oferi doza zilnică necesară. De asemenea, acesta conține proteine, fosfor, complexul de vitamine B, potasiu și vitamina D.

CITESTE
Beneficiile și daunele granola

5.Broccoli

Acest membru al familiei de legume crucifere este una dintre cele mai sănătoase opțiuni de masă pentru femei, deoarece vă ajută să mențineți nivelul colesterolului. Acesta diminuează nivelul de estrogen din organism, despre care se știe că provoacă cancer, în special cel de sân și uter. De asemenea, este benefică pentru sănătatea inimii. Bogat în calciu, contribuie la densitatea osoasă.

7 superalimente sănătoase pentru a menține femeile sănătoase și puternice
Sfecla roșie este bogată în fier.

6.Sfeclă roșie

Sfecla roșie este o sursă excelentă de fibre. Aceasta eficientizează sistemul digestiv menținând intestinul sănătos. Sfecla roșie și sucul acesteia sunt asociate cu multe beneficii, cum ar fi îmbunătățirea fluxului sanguin, scăderea tensiunii arteriale și o mai bună performanță la exerciții fizice. Aceste beneficii pot fi rezultatul prezenței nitraților anorganici în sfeclă. Sfecla roșie și frunzele acesteia, denumite sfeclă verde, pot fi, de asemenea, consumate ca un superaliment.

7.Migdale

Migdalele sunt un aliment prebiotic, ceea ce înseamnă că ajută la generarea probioticelor atunci când acestea trec prin sistemul digestiv. În plus, un sfert de cană de migdale conține mai multe proteine decât un ou și are o mulțime de magneziu.

CITESTE
Bioflavonoidele: beneficii pentru sănătate și efecte secundare

În cuvintele Rebeccăi Milner, “Dacă verifici sănătatea unei femei, verifici sănătatea unei societăți”. O femeie subnutrită nu este doar nesănătoasă în sine, ci continuă să dea naștere la copii subnutriți. Astfel, este necesar să ne asigurăm că femeile primesc partea lor de nutrienți care li se cuvine. Pentru o țară ca India, eradicarea foametei nu este suficientă, ci ar trebui ca întreaga populație să aibă la dispoziție o dietă sănătoasă și echilibrată.

Disclaimer: Acest conținut, inclusiv sfaturi, oferă doar informații generice. Nu înlocuiește în niciun caz o opinie medicală calificată. Consultați întotdeauna un specialist sau propriul medic pentru mai multe informații.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acces la conținut Premium 100% Gratuit

OBȚINEȚI ACCES COMPLET ȘI EXCLUSIV LA CONȚINUTUL PREMIUM

SUSȚINEȚI JURNALISMUL NONPROFIT

ANALIZA DE SPECIALITATE ȘI TENDINȚELE EMERGENTE ÎN DOMENII DE INTERES

WEBINARE VIDEO DE ACTUALITATE

Obțineți acces nelimitat la conținutul nostru EXCLUSIV și la arhiva noastră de povești ale abonaților.

- Advertisement -

Conținut exclusiv

- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Mai multe articole